این دو تا تلفن خیلی شبیه به هم هستن و هر دو جزو مدلهای خوب و پرطرفدار پاناسونیک به حساب میان. اگه بین این دو تا مردد شدی، نگران نباش! تفاوتهاشون خیلی جزئیه و به راحتی میتونی تصمیم بگیری._1640606210.jpg)
بریم ببینیم فرقشون چیه:
راستش رو بخوای، تقریباً همهچیزشون یکیه! انگار دو تا برادر دوقلو باشن. ولی خب، یه کوچولو تفاوت هم دارن که ممکنه برات مهم باشه:
-
طراحی و ظاهر:
- تقریباً هیچ فرقی با هم ندارن! همون شکل و شمایل، همون دکمهها، همون صفحه نمایش.
-
صفحه نمایش:
- بازم هیچ فرقی نیست! هر دو صفحه نمایش کوچیک و سادهای دارن که اطلاعات تماس رو نشون میده.
-
امکانات:
- کالر آیدی: هر دو مدل کالر آیدی دارن و شمارهی تماسگیرنده رو نشون میدن.
- دفترچه تلفن: هر دو مدل دفترچه تلفن دارن که میتونی شمارههای مهم رو توش ذخیره کنی.
- شمارهگیری مجدد (Redial): هر دو مدل این قابلیت رو دارن.
- حالت سکوت: هر دو مدل حالت سکوت دارن.
- مسدود کردن تماس (Call Block): هر دو مدل این قابلیت رو دارن و میتونی شمارههای مزاحم رو بلاک کنی.
- برد: برد هر دو مدل هم تقریباً یکسانه.
- باتری: عمر باتری هر دو مدل هم تقریباً مشابهه.
-
تفاوت اصلی و مهم:
-
قیمت:
حالا کدوم رو بخریم؟
خیلی سادهست:
- اگه منشی تلفنی برات خیلی مهمه و میخوای هیچ تماسی رو از دست ندی (حتی اگه نتونی جواب بدی)، KX-TG6721 رو بخر.
- اگه منشی تلفنی برات خیلی ضروری نیست و میخوای یه تلفن ساده و باکیفیت داشته باشی، KX-TG6711 انتخاب خوبیه و پول کمتری هم میدی.
در واقع، تنها سوالی که باید از خودت بپرسی اینه که "آیا به منشی تلفنی نیاز دارم یا نه؟" جواب این سوال، تکلیف انتخاب بین این دو مدل رو مشخص میکنه.
امیدوارم این توضیحات برات مفید بوده باشه. اگه سوال دیگهای داشتی تو کامنت ها بپرس.
- ۱۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر